Jak sprzedawać europę?

UW: inicjatywy dla otoczenia, I edycja, semestr letni, rok akademicki 2016/2017

ścieżka: Firmy

 

projekt: Jak sprzedawać Europę? 

Termin: wtorki, 15:00-18:15

Miejsce: sala Uniwersyteckiego Centrum Wolontariatu (parter BUW)

 

Studenci będą uczestniczyć w opracowaniu strategii komunikacyjnej i marketingowej oraz metod zwiększenia rozpoznawalności portalu informacyjnego EurActiv.pl. Jest on pierwszą polską redakcją dedykowaną wyłącznie sprawom europejskim. Ponadto uczestnicy projektu będą realizować opracowaną strategię komunikacyjną i marketingową przy użyciu najnowszych narzędzi marketingowych, internetu oraz poprzez działania bezpośrednie np. organizację quizów tematycznych czy warsztatów deliberatywnych zachęcających do poszukiwania informacji na stronach Portalu.

Chcesz dołączyć do projektu? Zapoznaj się z zasadami rekrutacji.

 

Tutorka: dr hab. Marta Witkowska, Instytut Europeistyki UW

Politolog, Kierownik Zakładu Prawa i Instytucji Europejskich, ekspert Komisji Europejskiej w zespole TEAM EUROPE, autorka książek i innych publikacji poświęconych problematyce funkcjonowania Unii Europejskiej i społeczeństwa obywatelskiego, zaangażowana i chętna do współpracy z innymi, gotowa do rozwijania swoich kompetencji, otwarta na nowe idee. Więcej informacji o tutorce na stronie Instytutu Europeistyki. 

Partner projektu: EurActiv.pl – Europejskie Media Sp. z o.o.

 

Dołączając do tego projektu nauczysz się:

  • rozpoznania rynku, określania konkurencji, porównywania produktu;

  • tworzenia tzw. brand essence;

  • definiowania grup docelowych;

  • opracowania strategii promocji i zwiększania rozpoznawalności produktu;

  • opracowania narzędzi internetowych do promocji: infografiki, quizy, banery, newsletter;

  • tworzenia bazy danych na potrzeby newslettera;

  • organizacji warsztatów i spotkań tematycznych;

  • opracowania formuły wydarzeń o charakterze eksperckim do promocji Portalu ze wskazaniem potencjalnych sponsorów.

Ponadto:

  • możesz zaliczyć OGUN (60 godz., 3 pkty ECTS) lub praktyki (90 godz.);
  • otrzymasz rekomendacje i zaświadczenia;
  • zdobędziesz umiejętności przydatne w życiu zawodowym i społecznym;
  • nawiążesz nowe znajomości;
  • otrzymasz 16h certyfikowanego szkolenia z komunikacji, pracy zespołowej i zarządzania projektem.

 

Od przyszłych uczestników oczekujemy:

  • umiejętności pracy w grupie;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym;
  • zdolności analitycznych;
  • dyspozycyjności przez cały okres projektu;
  • otwartości na innych i chęci do rozwijania swoich kompetencji;
  • zainteresowania tematami dotyczącymi Europy, państw, polityk wewnętrznych i zagranicznych, społeczeństwa i ekonomii, demokracji, instytucji UE, nowych technologii itp.

Mile widziane:

  • doświadczenie z zakresu PR i marketingu;
  • doświadczenie we współpracy z firmami;
  • znajomość rynku portali informacyjnych w polskim internecie.

 

Podejmij wyzwanie i dołącz do projektu!

 

logo-su-bz-wbk-rgb Program „UW: inicjatywy dla otoczenia” funkcjonuje w ramach programu Santander Universidades, który jest realizowany w Polsce przez Bank Zachodni WBK.

uw-logotyp_pl  
Koordynator Programu:
Gaweł Pasek vel Paszkowski
Uniwersyteckie Centrum Wolontariatu
ul. Dobra 56/66, 00-312 Warszawa
tel: (22) 55-27-201
e-mail: ido[at]uw.edu.pl
f_icon-svg

banerbwr1Biuro ds. Wspomagania Rozwoju UW,
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28,
00-927 Warszawa

logo_ucw_podstawa_rgb logo-biura-karier